Vuxenpoängdeluxe

Första gången på riktigt så ska jag Rösta!
Och jag har ingen aning om på vad :p

Jag röstade i eu grejjen förra året, piratpartiet ofcourse!
Men nu är det inte riktigt samma sak har jag förstått, eller? Man ska rösta på 3 olika om jag inte fattat fel..

Jag är uppenbarligen inte så hajj på det här, men jag försöker iaf.
Förresten så borde jag ha röstat förra gången för 4 år sen men jag glömde mitt leg så jag fick inte, men jag var där och gav J mitt stöd utanför vallokalen ;)

Vad J ska rösta på är självklart, han är en benhård moderat och jag förstår igentligen inte skillnaden, vem vill vad, vem är ett block och vem gillar inte toblerone igentligen?
Nånting måste man rösta på iaf, på tal om vuxenpoäng lixom..

Har du fått ditt röstkort, och vad ska du rösta på?

Kommentarer
Postat av: Angiie

Gå till valstugorna och snacka med dom där, då kan dom förklara vad dom vill och vad dom strävar efter och skit.



Själv överlåter jag röstandet till dom som orkar sätta sig in i skiten...

2010-08-31 @ 11:23:10
URL: http://www.angiies.com
Postat av: Johanna Filiduttan =)

Rött såklart. Moderaterna är det överjävligaste på jorden, sänker skatten, men vad händer... tusentals människor måste sluta jobba (sjuksköterskor, lärare, poliser). Tycker det är viktigare med välfärd än med några kronor mer per månad. Sen så är Moderaterna ÖVERJÄVLIGA med sjuka. Så, där ;) Läs på alla partiers sidor och se vilket håll du själv dras till.

2010-08-31 @ 12:43:42
URL: http://filiduttan.com
Postat av: Charlotte

bra där kimsan vuxen poängen växer å växer fan ska oxå rösta...

de blir rött bara fortsätta samla dom där poängen som man nu ska ha :)

puss

2010-08-31 @ 15:31:08
URL: http://myparty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0