God lunch ihop med ♥

När jag kommit fram till att jag kanske är liiite knäpp ändå så åkte jag mot staden för att luncha med ♥
Det blev TGI Fridays för första gången sen jag och Lina blev magsjuka förra året..
Sjukt gott var det, tom såsen som J sa smakade senap. Det tycker inte jag för jag gillar inte senap men jag älskade såsen ;)

J´s hamburgare var inte riktigt genomstekt och jag tyckte den smakade konstigt, så vi får väl se hur han mår ikväll :p


Själv ska jag slita till 22 idag igen.
Ingen Wifie som sällskapar mig, jäkligt dåligt av henne tycker jag men men jag får väl överleva..

Nu ska jag "koka thé på DBT vis" det blir lite svårt här på jobbet eftersom det inte är så många steg som tar lång tid, det är en knapp och sen har jag teet..
Men jag ska försöka, andas och räkna, andas och räkna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0