Happ

Vad ska man nu hitta på?

J´s ledighet är slut så nu är jag och Leo solo igen..

Ringa försäkringskassan är en av dom sakerna som måste fixas nu idag. Gjorde allt som gick att göra på hemsidan men sen hittade jag några papper till som det måste ringas om.
Telefonkö, precis det jag längtar efter 

Kanske får lite tid över till min bok idag som är sjukt spännande just nu. Men jag vill bara bli klar med den direkt så jag kan börja med nästa ♥


Tänkte försöka komma på nått skoj att göra med lillskrutt idag.
Någon av Johannorna kanske har tid för mig, om inte idag så i veckan iaf..?

Kan iof ringa och höra också :p
Sola ligger också på dagens önskelista men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Tack för idag gumman! <3

2010-08-16 @ 19:48:23
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0