Härliga dag 2

Idag har också varit super!

Jag och killarna har varit på Tekniska museet och kollat på flygplansutställningen :)
Leo älskade det och är nu helt slut efter att ha varit där hela dan.

Jag som vanligt är helt inne i min ljudbok, lyssnat igenom halva nu så det är bara 8tim kvar ;)
Jag har ju redan läst den men på engelska så det är lite skillnad. Lite störande att det är en och samma tjej som gör allt prat, känns lite weird när det är killar hon ska låta som, men annars är den sjukt bra!

J ska få datorn lite och ladda in några av dom 400 bilderna han tagit idag, så jag kan lägga upp några senare ikväll.

Jag måste egentligen ta tag i lite fk papper idag också men det får vänta tills nästa kapitel ;)


Skamm på SL igen btw, vi stod vid nybroplan för att ta 69 ut till museet, 15st fulla bussar vägrade släppa på oss med vagn! Visst det var mkt folk men det finns vagnplatser av en anledning, på buss nr 16 så fick vi äntligen åka med.. 45min och 7cigg senare..
Skit bolag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0