Härliga dag nr?

Ja nu har det varit så många bra dagar såjag inte kan hålla räkningen!
Först var jag och Leo i farsta och myste med Johanna, Minna och lilla Love. Vi tog en promenad och skulle sen fika, när självklart den lilla tjuven som bor här hade tömt min väska på alla pengar och lagt i sin egen spargris..

Vem har lärt honom det lixom?


Efter att Leo röjt och Johanna fått vänta i hundra år på när jag jagat efter honom så var det dag att åka och möta upp J i stan.

Leo däckade direkt när vi kom på tunnelbanan, så jag fick åka "ensam" till stan.

Vi solade, Leo vaknade och kom hem till mitt efterlängtade paket från Kina!


Fick min fina klocka, 3st ed hardy skal till våra iPhone 3gs nu lagom till att vi ska köpa 4an ;)

J fick nån konstig fotopryl, jag fick min nya plånbok med plats för alla mina hundra onödiga kort..

Och sist men inte minst Wifie´s B-day present..

Som jag själv bara vill slita upp och pilla med, men det får jag inte för J :p tror inte riktigt det är nått för mig heller..

Nu är det tydligen dags för mig att klippa J och titta lite tv innan jag får lyssna klart på boken, 3,5 tim kvar, det klarar jag lätt ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0