Home at last..

Idag har varit en lååång dag trots att det gått aldeles för fort..

Det tog sin lilla stund att åka fram och tillbaka med Wifie till färingsö men det var det värt.
Nu har hon någonstans att bo, tha pimp har gjort sitt igen ;)
Den här gången kommer hon iaf inte åka ut!

Efter det så hoppade hon av i brommaplan och jag fortsatte mot mamma, trots att jag somnade direkt när hon gick av så lyckades jag ta mig av och byta i danderyd.

Där så träffade vi en tjurig liten Leo och åt min inofficiella födelsedags middag. Kräftor! ♥
Och ingen nubbe fick jag i år heller, fast det fick iof ingen så diskriminerad blev jag inte iaf :p


Nu ska jag pilla lite mer med bloggen tills kl 21 när jag lovat J att sätta mig och titta på tv med honom..

Vad tycker ni hittills?

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

tack! btw...följ min blogg på bloglovin' så följer jag din? :) Vill jättegärna kämpa mig uppför topplistan och bli en större bloggare, så det skulle vara så galet tacksamt om du kudne hjälpa mig en bit på vägen!

2010-08-29 @ 20:37:57
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

jag följer dig nu :D

2010-08-29 @ 20:56:19
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Angiies@soclog

Hahhahaa... det handlar om reklam man får när man bloggar på soclog och har plus funktionen, då får jag FYRA stycken små rutor som visas i en halvtimme ungefär på startsidan och på några andra sidor... problemet är.. att ibland genererar dom 5000 sidvisningar.. ibland 150...

2010-08-29 @ 21:03:51
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0