Home at last

Äntligen hemma!

Hata hata hata malmö just nu.. Så fick man visst inte säga säger J, hata är ett starkt ord..

Okej jag tycker inte om södra Sverige.. Också fel enligt ers höghet, som jag tycker kan skaffa sig en egen blogg ist för att gnälla på vad jag tycker och tänker i min egen!

Förövrigt så är han en riktig girly girl, jag fick bara dra en waxremsa på honom igår innan han mesade ur, Chicken!
Så jag fick vaxa mig själv, och bytte också till en neonrosa rand på naglarna ist för medtallic som det var innan ;)


Nej Malmö sög, deras rea sög och deras dialekt sög men värst av allt var ändå flygplans "mackan" som var ca 3cm lång och torr som en jävla skorpa. Samma skitmacka var det också på hemvägen..
Roligast var ändå deras imitation av kaknästornet, det såg mest ut som en liten pung, med teracom tatuering :p


Arbetsskadad?
Liite kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

och du är inte hemma hos mig för att? Vi skulle kunna göra en massa dumma saker :D

2010-08-19 @ 20:24:28
URL: http://Angiies.soclog.se
Postat av: Wifie

Du kan få vaxa mig, jag är inte en chicken ^^,

2010-08-19 @ 21:08:21
Postat av: Mamma

Du e fan rolig ibland :-)

Jag HATAR oxå skåningar för de kan varken prata eller köra bil.

2010-08-19 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0