Min B-day vol1

Yepp här får ni lite av bilderna från början av min B-day, som igentligen blev Wifies B-day eftersom det var hon som fick överaskningen ;)

Men först så fick jag jordens finaste cupcake på natten ♥


Sen var det dags för mig att få ha mitt lilla roliga, jag tvingade på henne hörlurar och ögonbindel och vi satte oss på tunnelbanan, några byten och perongsnurrande senare så var vi framme vid globen för att åka Skyview, vi slapp lyssna på info videon eftersom det hade förstört överaskningen utan fick direkt sätta oss i en av "bollarna".

Eftersom jag inte sagt nått till henne så visste jag inte heller att hon var höjdrädd, vilket hon kläcker ur sig när vi är halvvägs uppe, där hon också fick ta av sig ögonbindeln ;)


Men hon överlevde uppenbarligen och tyckte nog att det var lite kul iaf :p som plåster på såren fick hon iaf muffins och dricka.. Jag tyckte iaf det var väldans mys ♥

Jag fick också lite paket på festen faktiskt, inte av J dock *stor pik jävel* men från många andra.

liveit boxen av Ramirez var helt klart bäst; Zorbing för 2 vem kommer på en sånn sjukt grej lixom?
Det passar ju mig perfekt :p

Från Wifie och Erika fick jag dock någonting läskigt, tydligen ska dom ge igen för att jag tvingade Wifie att åka tunnelbana med ögonbindel.

Det är en hemlig aktivitet, på en hemlig plat, en hemlig tid.. Lite halv creapy sådär.
Jag vet bara att det är 2tim från sthlm.

Jag tror att dom kommer lura upp mig i ett plan och kasta ut mig utan fallskärm, det var iaf vad jag drömde igår ;)

 

Då tänker jag fan tvinga med dom i bollen och knuffa ner dom för backen :p

Mohahaha me so evil idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0