Nu är det bestämt!

På fredag när jag är ledig så är det jag som pallrar mitt feta arsle till simhallen!
Cykla dit ska jag också, måste sluta sitta här och pilla mig i naveln och sura över att jag inte går ner i vikt och trycka i mig skit mat dagarna i ända..

Ordning och reda ska det bli på fläsket!
Tacka fan för friskvårdsbidraget på jobbet :p
Och deras kvällspass i simhallen;
"Kl 18.00-21.00 kan du motionssimma till lugn musik och levande ljus. Åldersgräns 16 år."
Det är såå värt 99kr/mån, speciellt när friskvårdsbidraget är på 1000kr/år, det kostar mig alltså 188kr per ÅR!

Helt stört ju, varför har jag inte gjort det tidigare?!
Verkar ju as nice.

Nu ska jag försöka fota mig lite till headern som fortfarande bara finns i mitt huvud :p

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: åh tack! :D jag har lagt till dig också nu :D

2010-08-31 @ 02:17:10
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhhh vad det ser trevligt ut :-)

Go for it!

Enda ggn jag haft levande ljus i badet är hemma i mitt egna badkar...

2010-08-31 @ 08:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0