På G..

Yes, idag har varit en seg och mysig hemma dag hittills.
Jag, Leo och J har badat, sammtidigt och JA det var trångt i vårat lilla badkar, speciellt när Leo ville simma ;)

Men nu är vi alla klara iaf, alla förrutom jag, som vanligt..
Jag har naglar och kläder men inget smink än.
Det kommer på nu innan jag tar Leo och åker till min mamma där han ska sova ikväll medans vi går på;

Det kommer nog bli sjukt nice, dom har bjudit 300pers till sin ihopslagna 18, 20 och 40års fest.
Marielle, hennes mamma och lillasyster stort grattis på er alla!

En liten glimt av min outfit får ni också, shit vad svårt det var.
Lovade Wifie att ha klänning ihop med henne, men sen så ska vi gå tipspromenad och Mairelle har sagt låga skor..
Så det blir det här;

Och ett par sneekers till :p

Paaarty party!


Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt snygg klänning! vart har du köp den? =)

2010-08-29 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0