Tack för den, skitunge!

Vart är världen på väg, är det jag som blivit gammal och vad fan lär föräldrar sina barn egentligen?
Det är sånna frågor som snurrat i mitt huvud idag, efter att ha varit på ung 08 festivalen en sväng.
Ohyfsade jävla skitungar Överallt!
Vi hade det as mysigt till en början, tog en cider på Viktoria medan Leo sov och tittade på folk..
Gick runt lite med honom sen när han vaknat, eller jagade efter honom ;)

Tills det kommer en liten skitunge och strutar vatten rakt i nyllet på mig! Hade han inte varit så jävla liten så hade jag fan jagat ikapp honom och gett honom stryk men det brukar inte vara så populärt vad jag minns från sist jag spöade skitungar 
Varför ska jag ta hänsyn till att dom är mindre? Dom tar ju inte hänsyn till att jag är äldre?!


Någonting bra kom han med iaf, jag blev så jävla sur så J drog in mig i gallerian för att köpa nya lackleggings. Tyvärr så var dom slut men två nya scarfs fick han köpa till mig ändå ;)
Mkt bra nu till hösten eftersom alla jackor jag testat inte går att knäppa hela vägen, så mkt scarfs och halsdukar blir det om jag inte vill frysa om juvelerna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0