Jag, kokko?

Jag som kämpade som fan för att slippa profylaxkursen när jag var gravid..
Nu åker jag på den ändå :p

Kokkotant och jag ska öva på att andas nästa vecka, så att jag kan lära mig att ta mig ur mina panikattacker. Eftersom jag hyperventilerar och sammtidigt försöker strypa luften så blir det bara ännu värre.
Så nästa vecka ska vi ta madrass rummet och andas ikapp ;)

Lite kokko är jag nog ändå..

Ytterligare än gång så har jag också fått bevisat att vårdcentralen här är sjukt sämst!
Var där och skulle hämta intyg nr 100 på att jag måste ha fast schema. Men den lågavlönade tjocka WT kärringen i receptionen fräste bara att jag måste visa leg.

Förklarade för henne att jag inte äger ett leg och inte gjort det sen jag gifte mig för 4år sen och då vägrade hon så klart att ge mig pappret.

Fine, skicka hem det till mig då sa jag, men det gick hon inte heller med på..
Jävligt konstigt tycker jag eftersom när jag var hos läkaren så fick jag välja om jag ville hämta det själv, få det hemskickat eller skickat direkt till jobbet.. Men hon FET vägrade, jävla Fetto...

Då tyckte jag att jag kunde boka en ny tid med min läkare, hon får skriva ett nytt papper och sen skicka det till mig.
Nödvändigt? Nae men om det är enda sättet så..
Hon rullade iaf iväg till sin chef och kom tillbaka sur som en citron, tryckte pappret i handen på mig och vräste att nästa gång ska jag visa leg för det är lag på att alla måste ha ett leg (?!) innan hon smällde igen dörren så hårt hon kunde..
Mooooget bollen, verkligen.


Jag tar tillbaka det där med att Jag är kokko btw.. Det finns folk som behöver den termen bättre än mig ;)

Eller, ser inte så knäpp ut idag tycker jag?!
Nynnade iaf glatt på Fronda - Rullar Fram hela vägen hem, tycker det passade bra ;)

Kommentarer
Postat av: Wifie

Du har ju visst ett leg :P Pass är leg ^^, Lite koko är du nog allt iaf ;)

2010-08-27 @ 11:48:20
Postat av: Angiie

Jag hade en knäpp mamma, så jag lärde mig att andas genom smärta när jag var liten (hon slog mig alltså inte S men hon masserade mig rätt ofta och min rygg har varit kroniskt cp hela livet typ...) SNACKA om att det var bra att ha när min panikångest började :D



Fast nu är jag kvitt den, men den kan komma upp ibland, då är det superbra att kunna andas genom skiten :D

2010-08-30 @ 00:29:15
URL: http://www.angiies.com
Postat av: Angiie

Och wifie har rätt, pass är leg :P

2010-08-30 @ 00:30:12
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0