Suprice!

Sådär nu är biljetterna till Wifies överaskning utskrivna, 12.20 är det dags på lördag.
Ska vara där 10min innan enligt biljetterna.

Det blir ögonbindel och hög musik på så hon inte fattar vart vi ska, sen får jag absolut inte glömma min kamera hemma ;)

Sjukt kul att hon inte har en blekaste aning om vad jag ska utsätta henne för :p
Bara J och min mamma som vet faktiskt, för en gångs skull har jag lyckats hålla en hemlis!


Nu blir det mera jobb och fila lite på min önskelista, börjar bli dags nu känner jag..

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Frakten går på ca 85 kr. Ska kolla in ett nytt postutlämningsställe som jag tror har billigare än posten och då ska de inte kosta mer än 85 hoppas jag på. mvh erika

2010-08-05 @ 14:16:15
URL: http://erikabitmebloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0