Vem kom på det lixom?

God morgon My ASS!

Jag ser inget gott i den här förrutom möjligtvis frukosten jag inte fått än.
Och så klart presenten som Wifie har med sig till mig :D paket gillar man väl alltid.

Fast jag är ganska bitter idag ändå, hungrig, trött och kall. Har såå ingen lust att sitta på den här sunkiga gamla tunnelbanan just nu, jag vill ligga i min säng och gosa in mig i täcket och J.
Vad skönt det skulle vara med en helt ledig dag och bara få ligga i sängen hela dan!

Det behöver jag nån dag känner jag..
Men nu ser jag sötaste Wifie så hon ska få höra mitt gnäll en stund ist ;)

Btw undrar vart min iPhone4 har tagit vägen.. Det var ju evigheter sen som jag beställde den :/ får ringa dom idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0