Andra advent!

Vad ska man nu hitta på?

Dom som skulle kommit och firat Leo idag är sjuka så nu har vi ingen plan för dagen, J sover fortfarande.
Han satt uppe hela natten och kollade på dokumentärer..

Ska ställa mig och göra frukost till grabbarna här nu och sen hoppas på att dom vill hitta på nått med mig.
Jag vill åka och bada igen, vi hade superkul igår!
Leo var så stor!
Hoppade från kanten och kastade sig runt i vattnet. ♥


Nej det blir nog simhall idag med, det är ju ändå gratis ;)
Kanske ska ta oss en söndagsmiddag hos mamma också när man ändå är i rätt komun ^^

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

men jag har hellboy 1 & 2 hemma :P

2010-12-05 @ 13:26:21
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0