Bitch!

Efter 15 dagars väntan har jag nu fått svar på mitt milslånga klagomail. Trots att det skulle ta Max 10 dagar:

"Hej
Vi vill börja med att beklaga att du har problem med din telefon.
Tyvärr tar vi inte tillbaka telefonen. Men det du kan göra är att du går in i butiken i Solna så kan de hjälpa dig att lämna in telefonen på service om den har problem.
Välkommen in i butik"

Gå och dö din f*cking HOE!
Skitkärring, hon svarade inte på någonting som jag skrivit i mitt långa mail som inte var en fråga utan ett krav att få häva mitt köp.
Inget telefonnr och ingenting så jag kan inte ringa och skrika på henne heller.
Butiken i Solna kan ju suga nått eftersom jag köpt den i Mörby och dom vill inte veta av mig mer eftersom dom inte kan göra nått mer och hänvisar mig till kärringfan som mailat..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är felet?

Olle e bra på sånt :-)

2010-12-08 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0