Dagen gick sådär..

Ett mindre sammanbrott på morgonen gjorde att hela dagen blev som den blev..
Det blev ingen simhall men J tvingade med oss till spårvagnsmuseet ist.

Väldigt mys var det när vi väl kom dit, trots att Leo fortfarande är en mammagris så det skriker om det så att min rygg är helt pajj nu efter att ha burit honom..

Mys var också adventsmiddagen som J gjorde till oss. ♥
Skulle igentligen åka till mamma idag ju men efter mitt kaosande imorse så orkade jag verkligen inte.

Bjussar på lite bilder igen, känns som det inte varit så mycket sånt på länge nu..
Men ni får J´s bilder för jag glömde min telefon hemma :)



Nu är jag helt slut efter dagen och kvällsbuset med Leo.
Vi "vuxna" här ska se Social network nu tänkte vi, nu när lillskrutt gått och lagt sig.

Får se om jag kan slappna av från mina demoner ett tag bara och sitta still för att se den utan att gråta hysteriskt..
Jävla skithuvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0