Inte mitt fel..

Allting som jag gör här i livet är faktiskt inte mitt fel.
Inte riktigt iaf..

Det var tex inte mitt fel att *konstpause* hmm...
Det finns faktiskt mycket saker som inte är mitt fel men nu kommer jag inte på nått för det, förrutom att det inte är mitt fel att min nakenbild läckte ut på facebook..

Även om det var jag som la upp den så tänkte jag inte på att den nu efter uppdateringen synkar själv mot facebook.
Nu hann den bara ligga uppe i en timme innan det började komma sms och J upptäckte att många kommenterat :p


Så förrutom att jag har solat och visat mig naken för alla jag känner så har jag för första gången ever ätit risotto.

Och det var den sämsta risotton jag någonsinn ätit ;)
J skulle lätt få en ordentlig utskällning av Chef Ramsay för den!



Idag är det iaf lucia, och jag var lätt den sötaste lucian på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Mamma

MOOORRRRR

2010-12-14 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0