Jag ♥ Rea

Snart bär det av till Täby Kista centrum för att slåss om rea prylarna ;)

Presentkorten vi fick av J´s släkt igår ska spenderas!
Och dom ska spenderas på en korsett till nyår :D

J tycker jag är dum i huvudet men det är som vanligt mao ;)

För mig är det dock ren och skär porr ♥
Jag har mycket hellre en fin korsett än nån jobbig nyårsklänning som jag aldrig kommer använda igen..
Dock så vill jag ju ha en "äkta" vilket J förmodligen inte kommer gå med på när han ser vad dom kostar.

För samma pris som en äkta så kan jag köpa alla dom här under och 5-10 st till :P
Det är iof han som säger att jag ska ta kvalité före kvantitet..



Kommentarer
Postat av: Angiie

Kolla på pompom parlour! dom har alltid äkta korsetter och RIKTIGT snygga såna!

2010-12-28 @ 00:08:40
URL: http://angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0