Jävla Change, as always..

Förrutom det att dom var sjukt otrevliga och sa att dom aldrig gör fel med storlekarna, trots att dom igår kom fram till att jag ska ha 2 kupor större... Dumbass!

Nej otrevliga jävla skithuvuden är vad dom är,
jag har ingen som hellst lust att handla hos dom men man har inte direkt nått val.

Skitsur blev hon också när jag inte ville köpa trosorna till.
Excuse me lixom att jag inte vill lägga 400kr på ett par trosor till mig själv precis innan jul när jag kan köpa ett par exakt likadana för 59kr på lindex.

Nu har dom iaf kommit fram till att det ska vara 65J och inte 65H som dom tidigare sagt, när jag skeptiskt undrat om bröstvårtorna verkligen ska vara utanför :p
J tycker dom ser ännu mer enorma ut nu, tur för honom då att det snart är jul ^^


Men fina BHar har dom iaf. Även om alla som jobbar där suger pung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0