My gaaaad


Shit vad hurtig jag är, nu har jag varit ute och sprungit igen.

Stört stolt är jag över mig själv medan J tycker jag ska vara tyst eftersom jag hostar som nån som har kol nu.

Det var ganska hemskt att springa ändå eftersom det inte går att andas ordentligt, hela halsen är frusen nu  :(
Men kul är det ändå att nike+ är kopplat mot facebook.

Gissa om jag blev glad av alla applåder jag fick när Tessan tryckte på Gilla knappen :D

Nej men nu måste jag orka springa längre bara, få upp flåset lite ^^


Det var inte heller så farligt kallt som jag trodde det skulle vara trots att jag bara har linne och en fleece på mig, annars så fryser jag ihjäl bara jag tittar ut genom fönstret ;)








Kommentarer
Postat av: Mamma

HEJA HEJA

Du är jätteduktig.

MEN...man ska inte springa när det är för kallt ute, det är inte bra för lungorna...

2010-12-09 @ 07:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0