Avklarat.

Leos första utvecklingssamtal!
Helt sjukt fort det har gått.. Hans "fröken" tycker att han är helt underbar och duktig, eftersom det är en Reggio fsk så fotar dom mycket och det märks att vi har J som fotar honom mycket. Så fort kameran på fsk åker fram så dra Leo på sitt största smile :D lilla linslusen..
Det enda som både vi och dom var fundersamma över var hur vi ska få honom att sluta klänga Hela tiden och sluta bli så förbannad som han blir när han slänger sig på golvet och surar.

Så nu blir det mindre bära och mer ignorera när han slänger sig, men hur ska jag kunna säga nej till min lilla skrutt? ♥

Jaaa Leo är redan en bortskämd liten skit, i know men han är ju så söt ;)
Men det är väl lika bra att sluta bära runt på honom eftersom jag ändå inte kommer kunna göra det om 10 dagar!

Vart tog tiden vägen? B sa igår att det inte alls var så länge sen som det var mer än 100-200 dagar på nedräknaren och nu är det 10..


Nu börjar jag bli nervös på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0