Butter

Efter att ha surat halva dagen, blockat folk och tagit bort min profilbild på facebook så känner jag mig ganska normal igen...
Så jävla tragiskt att det sa behöva bli så bara.

Men men jag ska muntra upp mig lite. Nu klarar jag mig typ själv iaf, kommer upp och ner ur soffan efter lite kämpande. Sängen borde inte heller vara nått problem så imorn blir jag nog ensam..
Frågan är vad jag ska hitta på här hemma ensam, blir nog till att poppa musik och göra tjejgrejjer; måla naglarna, lägga ansiktsmasker osv.. eller så blir det som alltid när jag ska göra sånt..
Jag fastnar framför datorn ist ;)

Men jag får hoppas att jag inte fastnar hela dagen, nu när jag är lite mer rörlig så kanske man ska utnyttja det utan att överanstränga sig..
Blir nog film i soffan ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0