Fattig..

Men inte lika fattig som Charlotta :p
Det beror iof på hur man ser det, hon har mer pengar kvar men hon spenderade mest ;)
Innan jag mötte upp henne så var det psyk i Mörby c, och jag är sååå glad att jag bytte, dom är helt underbara!
Så nu kommer det vara träff varje vecka innan det är min tur att börja med DBT..


Sen bar det iväg till staden.
Jag köpte lite "lustigheter" åt J och självklart lite fint till mig själv..
Som jag såklart har gömt i garderoben så han inte ska se det ;)

Så idag har jag varit Fett effektiv som vissa säger. Jag och Charlotta har till och med tagit oss en liten titt i min garderob, så hon gick hem med påsen full och J blev glad för att det försvann lite grann iaf.
Min utlovade paj fick jag också, den var supergod men du hade inte behövt gå upp så tidigt bara för att baka den innan! Vi kunde ha bakat ihop jue.


Idag har iaf varit den mest smärtfria dagen! Så skönt, jag har kunnat prova massor med kläder, som nu sitter så sjukt nice ;)
J är orolig inför sommaren, när jag ska ha alla mina fina linnen ♥
Men jag tror det kommer gå jätte bra.. Jag kommer iaf vara sjukt glad i sommar.


Summa Summarum är att det har varit en Väldigt bra dag!
I so kneaded this.. Tack Söto ♥


Tog kort på det fina jag fick i brevlådan igår men J har stora datorn så den bilden kommer lite senare ♥
Mycket kärlek med mig idag, väldans skönt tycker jag, J med som hoppas att få lite av den med senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0