Fuskis?

Mitt shopping förbud som jag har haft nu innan operationen sprack idag (a) inte mig emot iof, hoppas bara att det passar nästa vecka..
Men det ska det nog göra :)
Det blev en söt kjol till sommaren, en tröjja/klänning, cheep monday jeans och ett gulligt hårband.

Sen blev det så klart några pussar och lite mys ♥
Hade iof önskat lite mer och defenitivt mera tid.. Men det blir snart en repris hoppas jag..?

En cider råkade jag få i mig också trots alkohol förbudet, men jag skyller allt på sötnöt ^^

Innan det blev det världens godaste te, i världens sötaste mugg från Mocco. Garanterat det nya favvo fiket, där kommer jag bo under min sjukskrivning.

Summeringen av dagen är att den var underbar och allt för att Sötnöt var här!
Jag vill ha mera mys och sötnöt här längre, hela sommaren? Men helst av allt på heltid, forever and ever...

Tänk vad mys det skulle vara.. Mocco och Sötnöt varje dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0