Gaah..

Precis när jag var på väg för att gå och lägga mig igen så ringer trafikledningen från jobbet..
Tydligen så kan det Svenska folket varken läsa sin post eller googla så det är bara för mig att åka in till jobbet för att förklara läget.

Sjukt trött fortfarande av dom lugnande jag fick ta igår/förrgår men lovade att vara inne till 13 iaf så nu är det bara att hoppa in i duschen och göra sig fin..

En sak som inte många av er vet om när det kommer till mig är att jag inte kan bli pigg och sätta fart ordentligt utan att vara ensam med tjejmusik på högsta volym som jag "sjunger" till ;) J har inte fått höra det många ggr utan bara när han kommit hem och jag inte märkt nått..
Lite underligt eftersom jag inte lyssnar på "tjejmusik" annars, men nu är det Taylor Swift som laddas ner så att jag kan gapa högt i takt med den här..

Så nu vet ni det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0