Här går det undan..

Stora killen har fått en ny säng och sover nu sin första natt där i, det var absolut inga problem att lägga honom där trots att vi möblerade om och allt. :)
Han har inte ens sagt till om att han ville ha nappen efter sin välling.. Så det verkar ju gå bra.

När den nya var monterad så skruvade jag isär hans spjälsäng och slängde upp på blocket.
Annonsen kom upp för 34min sen och den är redan hämtad!
Folk började ringa som tokar. Är det ett tydligt tecken på underpris eller vad?
Det fanns ju många som var mycket billigare dock så hade ju våran en jävligt shysst madrass som Leo gillar att hoppa på ;)

Men nu är den borta, jag som tänkte slänga med lakan och sånt för jag tyckte den var lite dyr, men tydligen så är jag ensam om att tycka det..
Well well jag får lära mig att sätta dyrare pris på min saker nästa gång.

Men nu är vi iaf ägare till en vikare, den som jag ville ha..


Nu tv mys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0