Helvete.. Jag är magsjuk!

DET VAR DET ABSOLUT VÄRSTA SOM KUNDE HÄNDA OCH SJÄLVKLART SÅ BLEV JAG SMITTAD AV LEO.. DET GÖR SÅ JÄVLA ONT ATT JAG SVIMMAR BARA AV ATT HULKANDET. DET KÄNNS SOM OM MAGEN ÄR HELT TRASIG OCH JAG VILL HELLRE DÖ ÄN ANDAS/ÖPPNA MUNNEN EFTERSOM JAG DÅ RISKERAR ATT SPY IGEN.. DET HÄR ÄR FAN ETT ÖDE VÄRRE ÄN DÖDEN. MEN DET ÄR TYDLIGEN BARA ATT HÄRDA UT! BARA DET INTE BLIR SOM MED LEO SOM VARIT DÅLIG I EN VECKA... DET SKULLE JAG ALDRIG ÖVERLEVA! TÄNK OM MAGEN GÅR SÖNDER! VAD FAN HÄNDER DÅ?

Kommentarer
Postat av: Johanna (fd. filiduttan)

när du hostar, nyser eller kräks... håll om din mage, gärna med en kudde mot, speciellt om du sytt magmusklerna... man måste vara jätteförsiktig! Hoppas du kryar på dig snart!!!

2010-02-21 @ 10:05:43
URL: http://tolvtolv.blogspot.com
Postat av: johanna och max

stackars diiiig!!! Åh vad jag tycker synd om dig nu! :( Hoppas du mår bättre idag! Var inne på den privata, du är jättefiiiiin!! :) Är sjukligt avundsjuk! Vilken förändring! WOW!

Kram

2010-02-22 @ 07:37:55
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0