Känsliga tittare varnas..

Här kommer en del av det som en del av er väntat på men som bara ett fåtal får se ;)
Som sagt, är man känslig så borde man inte titta..

Men J har ett önskemål!
Det är att Fie som kommer in i den låsta ser till att sin karl inte går in och tittar på bilderna, dels för att jag är minst sagt "lättklädd" ;) men sen också för att dom är bästisar och han vill inte att F ska ha sett mig så..
Så det hoppas jag att dom hann se innan dom gick in och kollade, ni andra går in på egen risk :p

Kommentarer
Postat av: tjejen

hur kommer man åt den låsta delen då?

2010-02-21 @ 15:41:43
Postat av: Sara

Hej. Jag tänkte höra om det finns nån möjlighet att få se bilder på dina bröst? Jag ska själv förstora brösten hos cosmo om 2 månader, och vill gärna se bilder på bröst han har gjort. Finns ju inte så många på hemsidan. Undrar också om du åkte tåg hem själv eller hur du gjorde? För du bor i sthlm om jag har förstått rätt? Det gör jag med, och det är ju en bit att åka.

Kram

2010-02-22 @ 01:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0