Kissie som stadsminister?

Ja så tror J att det ser ut när Leo växt upp.
Han satt och suckade över dagens ungdomar ;)

Idag har vi också varit produktiva, J har städat köket och jag badrummet och Leos rum. Men det var typ allt för till och från så får vi båda skyhög feber och ont i magen.. Hel konstigt.
Imorn är det dags för vårat första utvecklingssamtal på dagis! Helt sjukt stor våran lilla kille har blivit.

Men nu är det dags för mina kvälls piller och lite cocillana..
Fick faktiskt tummen ur idag och fotade min söta pillerbox som jag fick i julklapp av J, så alla ni som undrar varför jag låter när jag går så är det för att jag har fickan full med pills ;)

Så här har ni morgon dosen. Just nu är jag nere på 3 på morgonen och 2 på kvällen men kvällspillrena har jag inte i boxen, då blir det osymetriskt (a) målet är att vara nere på 2 om dagen och sen en vacker dag inga alls så klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0