Skål

Och godmorgon, jag är uppe nu iaf, J ligger fortfarande i sängen men jag fick väcka honom så han kunde knuffa upp mig, kommer inte ur sängen själv ;)

Nu har jag stoppat i mig min morgon cocktail av diverse piller och ska snart lufta mig lite.

Jag och J var som sagt uppe och pratade hela natten, mestandels pga av alla killar som nu har hört av sig till mig, folk som visat 0 intresse tidigare vill helt plödsligt vara bästisar.
Det gör både mig och J förbannade, och då har jag inte ens satt min fot utanför dörren!
J är superorolig för att jag ska bli jagad av allt och alla medans jag bara hoppas att alla rötägg ger sig till känna redan nu så jag slipper sålla ut bland folk senare..

Men jag trodde inte att killar var så jävla primitiva...
Nej det blir till att ladda upp elpistolen igen tydligen.


Har man inte visat något intresse innan så tycker jag fan inte man ska göra det nu heller. Nyfikna är ju alla men dom messen jag får i mobilen och på fb är inte OK!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det bara utseende som folk bryr sig om nuförtiden?

Såna är inget värda, de som bryr sig, de bryr sig oavsett hur man ser ut.

Skit i de!

T ahand om dig nu

/KRAM

2010-02-18 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0