Toppen!

Natten var underbar! Jag och J satt uppe och väntade på att Leo skulle vakna, gå ur sängen eller någonting annat. Men ikke då.. Han sov som en stock, vaknade till 2-3ggr men vände sig om och somnade om.
Helt underbart.
Stora killen!

Det gör en stolt som värsta tuppen ;) nu är det dags för en dusch, en pling till dr Cosmo, hämta Leo och sen in till staden. J vill ta mig och Leo på museum, sen får vi se hur det blir, Frepp och hans tjej ville gå på bio men jag har inte hunnit tänka ut en barnvakt. Men jag tror det blir en tidig bio så ev att J´s pappa kan ta Leo i 2 tim eller nått.
Vi får se hur det blir.

Nu är det iaf hög tid att tycka i sig lite frukost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0