Vågar man hoppas?

Ska man ropa Hej?
Har jag löst det? Är alla bitar verkligen på plats?

Men viktigast av allt, vad har jag för handikapp igentligen..?

Eller kanske rättare sagt, vilket ska jag skylla på?

 

Jag tror att min überspaceade ben sjukdom kommer att genomskådas. Kan jag skylla på att jag är förståndshandikappad?

Tekniskt sett så är jag ju typ det ;)

 

Allt är iaf bokat och klart, nattbuss, tåg, mera tåg, lite till tåg och ytterligare lite tåg..

Och det blev betydligt mkt billigare än väntade mig! Vilket är perfa eftersom jag är tok pank.

 

 

J har ju sin ögonoperation imorn bitti, får se hur fruktansvärt ynklig han kommer att bli, han har fått för sig att han kommer ligga död i 4 dagar. Lagom tills jag ska åka till min operation..

 

Väldigt passande, jag tror att det kommer att bli mycket slavande för honom i helgen nu, men det är lugnt, jag kan tänka mig att bre på lite extra bara för att kunna hänvisa till det under mina kommande 6v när han får lov att slava för mig ;)

 

Man får ju inte vara dum.. Så jätte värst förståndshandikappad kanske jag inte är ändå, eller..?

Äääh vem bryr sig..


Jag kan iaf skylla på att jag har det på papper.. Det är mer än vad vissa andra kan som bara är allmänt korkade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0