Aaaje..

En hård och blöt kväll var det igår.. Det känns..

Aj aj aj säger jag bara!
Jag har fler blåmärken än jag kan räkna till, värst är knäna, ryggen och armarna.
Visst att jag är ett jävla klant arsel och ofta får blåmärken men det här är fan sjukt.

Kvällen var tack och lov helt lyckad och sällskapet var bra, som vanligt när jag gör något så får det åt helvete så kvällen slutade inte nå vidare.
När jag kom hem vid 5 så hade jonis ringt alla sjukhus, kompisar, polis, psyket..
Han var skit orolig men hem kom jag, utan jacka och utan mobil men ganska hel iaf, förrutom strumpbyxorna som såg ut att ha sett många krig..


Idag är jag bara såå trött.
Och sugen på chips, Med dipp!
Men J säger som vanligt att jag inte ska äta dipp så han köper hem godis ist.. urk känner jag bara just nu.

Städat har jag och Leo iaf lyckats göra här hemma, pepparkakshuset är rivet, granfan är ute, stakarna är i lådan, gardinerna är utbytta och tusen saker till är fixade. Men J´s bombnedslag till kök får han fan lösa själv för jag ska steka pannkakor :D

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0