Back on track?

Ja det är inte lätt när det är svårt, bloggen har blivit pimpad igen av J den här gången som jag tror bara gjorde det för att få någonting annat att tänka på. Han är fortfarande väldigt ledsen men han har iaf accepterat faktum.
Själv är det upp och ner för mig just nu..
Men mer om det i låsta ;)

Det här är också bloggens 400:e inlägg, det tänkte jag fira på något sätt men jag känner mig på något kalas humör idag riktigt. Men tills den 22a är det dags att dra på party smilet igen eftersom det då är dags för "... sales award" med jobbet. Jag är nominerad till nått men jag vet inte riktigt vad ;) jag vet inte heller vad man vinner eller får att äta bara att jag måste ha klänning och killarna kavaj.

Etikett reglerna säger knälång klänning och jag kom direkt på att min gardorob inte har något sånt :/

 

Däremot så har jag fått mycket positiva kommentarer på jobbet för mina "risiga" tuttar idag..
Jag har på mig mina 400/450cc rispåsar och det känns skit bra, jag vill inte ha varken mer eller mindre och det är ingen som tycker att det är för stort heller, men dom ser ju att det är nått som är annorlunda ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.

Jag har nyligen köpt en knälång klänning som du kan låna. Jag tror du skulle gilla den :-)

Jag tänkte ha den på Olles "kalas"

RING



STOR KRAM

2010-01-15 @ 09:51:33
Postat av: tess

hur gör man för att kunna läsa dina låsta trådar? =)

2010-01-16 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0