Hemmadag

Idag har varken jag eller J gjort något vettigt, vi har legat i sängen och gosat heeeela dagen :)
Det var länge länge sen som vi gjorde det sist så det var nice.

Leo har dock varit på dagis och jag har idag hajjat varför dom vill att man ska ha så sjukt mycket ombyten med sig.
Idag har dom målat..
3 tröjjor och 1 par byxor senare så har vi nu fått med oss Leos första dagis teckningar :D
Gula små kladdiga händer och fötter på ett skevt silverpapper som nån klippt sönder ♥

Nu blir det mera mys, eller ja vi ska ligga bredvid varandra i soffan iaf..


J ska se nån dokumentär på typ franska och jag ska fortsätta med min bok som är huuur spännande som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0