Jävla skit..

2ÅR! Två hela år har jag sluppit den här skiten och idag kom smällen..
det känndes boxtavligen som en spark i magen, har haft skit ont och varit en fitta hela dagen.
Trots det så åkte vi till min mormor för att fira henne lite. Några smile kunde jag bjuda på men mitt dåliga humör tror jag ingen gick miste om trots att jag verkligen försökte ;)

Fryser, ont i huvudet, feber och halsont. Antingen är det Rosie igen eller så är det den här jävla mensen som bara Älskar att plåga mig lite extra! Jag tror mest på det sist nämda.. Vore ju just min tur.


Nu ska jag poppa lite piller så jag kanske kommer upp till jobbet lite friskare imorn. Hoppas att min mobil och jacka väntar snällt på mig där också..
Men sånn tur har jag nog inte :/

Nya Johan Falk filmen blir det nu iaf ihop med söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0