Kalas!

Idag är det party party för min mamma för ännu en gång fyller 25 + moms ;)
Grattis på mammsen som inte vet att vi ska komma till henne idag.
Ringt har vi inte heller, taskiga vi.. Olle undrade hur lång tid det skulle ta innan hon börjar muttra över att alla har glömt henne ;)
Men nu är jag påklädd och klar, Leo sover och J står i duschen så nu är det bara att vänta tills vi ska åka men först så ska jag in till stan och köpa hennes present som jag har spanat in.

Glad är jag faktiskt idag också dagen till ära efter att jag upptäckte att kjolen som jag köpte för 2-3år sen äntligen passar! Det gjorde den inte ens när jag köpte den, så idag är jag liten Och glad. Framsteg ;)


Kommentarer
Postat av: Pensel

Du ser fantastisk bra med denna kjolen, men inte bara med den.Hela Du är så söt.

2010-01-11 @ 20:56:14
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0