Körtelfeber, jo jag tackar..

Jaha då var besöket hos vårdcentralen avklarat.
Jag har körtelfeber och ev också svininfluensan..

Underbart verkligen!
Underbara vårdcentral som vanligt också, fick komma in till läkaren som snabbt sa att jag har halsfluss och började skriva ut penicilin. Inte en chans att det är sa jag eftersom jag haft halsfluss tusen ggr om.

Efter lite tjat och gnäll så får jag gå till labb, 1,5tim väntan eftersom det var En ensam tjej där inne som aldrig tagit några labtester alls, så hon fick hela tiden ringa till hon som igentligen skulle vara där för hjälp..
Men men sänkan lyckades dom ta ihop med ett halsprov. Ingen halsfluss, som jag sa..
Men en sänka på 130..

Då blev det fart på sur doktorn, klämma, känna, lyssna, fråga, allt det som jag tycker hon borde gjort från början..
Men men efter det fick jag också ta ett prov för svininfluensan eftersom det kan vara det Också.
Dom svaren kommer om ett par dagar, men imorn så ska jag iaf tillbaka för att ta en ny sänka. Om den inte har vänt och börjat gå ner så kommer jag läggas in. Vilket suger eftersom jag då måste skjuta upp min operation :(


Well well sjuk är jag iaf även om febern nu gått ner till 40, så nu ska jag lägga mig på soffan och svettas lite mer till nya desperate housewives..

Kommentarer
Postat av: Camilla

PS. Det kan INTE vara jag som smittat dig med vare sig Halsfluss eller Körtelfeber, jag opererade bort mina halsmandlar 1995...:P



Både Halsfluss eller Körtelfeber ger en infektion i tonsillerna (halsmandlarna)

2010-01-26 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0