Oerhört tråkig

Är jag japp..
Omotiverad, tjurig och jävligt förbannad.

40 dagar kvar nu, biljetterna bokade och betalda, ångesten kryper sig på. Speciellt efter J´s "besiktning" av mig igår. Kändes mindre kul.
Nu har vi också rensat ut lite skit som ska säljas för att jag ska slippa höjja lånet..

Att plocka fram bröllopsklänningen ur garderoben var verkligen definitonen av Ångest!
Jag Vill inte sälja den. Jag kan sälja allt jag äger och har bara jag får ha klänningen kvar när jag dör..Men ikke då.

Så det är så här jag känner mig idag.
Och alla andra dagar också..
Nya året = redan Skit!


På det så kom självklart CL och såg mig när jag satt på msn här på jobbet. 4tim välkomstsamtal tack för den lixom..
Jag har iaf nästan läst ut boken nu iaf Och fortfarande inte tagit någon cigg i ÅR.

Nej en jävla bitterfitta är vad jag är.
Nu ska jag fortsätta slänga mördande blickar på btcarna bakom mig som retar gallfeber på mig..

 

Gaaah!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men pantsätt klänningen eller andra grejer då? Så kan du köpa tillbaka den.

2010-01-05 @ 17:35:33
Postat av: Mamma

Hej

Vilken fin bild du fixat på sidan :-)

Varför sura? Det finns mycket att glädjas åt :-)

2010-01-07 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0