Shopping!

Gaaahs vad det kliar i fingrarna..!
Jag har sagt till J att om jag har köpstopp så här länge så kommer jag att bli tokig och köpa ihjäl mig en vacker dag.
Det märktes när jag och Leo skickades till Mörby C idag. Leo var jätte duktig och gick själv i dom 2-3 timmarna som vi var där, han gick oftast inte åt det hållet jag ville så det blev mycket jagande för mig. (Smyg motion ;) )

Jag var nästan lika duktig, jag köpte allt på listan och bara några lite smått onödiga saker typ som cookies, duschmunstycket med en groda som blåser bubblor, 5par mumin kalsonger och lite annat smått och gott ;)
Däremot så snodde jag ett paket med blöjor så det gick nog ganska jämt ut :p

Snodde och snodde var väl iof kanske lite att ta i men jag sket medvetet i att betala eftersom Leo kutade iväg och ställde sig i en hiss..Dessutom var kassörskan sjukt otrevlig.


Men nu har jag så klart fått shopping på huvudet. Så nu ska Leos rum få en makeover igen.
Det är iof välbehövligt eftersom han tar sig ur spjällsängen själv nu utan problem.
Så nu är det rumsplanering för fullt..
Rita, skissa, planera, organisera. Helt underbart!
Men min projekt har en förmåga att ta tid och kosta ganska mycket i slutändan.. Men det blir då fan alltid bra... Tillslut ;)

Och bra måste det ju bli, nu när det ska bli ett Barnrum ist för ett Bebisrum!
Min lilla kille har blivit Stor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0