Som ni ser

Så händer det faktiskt saker här trots att jag inte skriver så där jätte mycket ;)
Söta Tessan har suttit hela dagen igår och natten och hjälpt mig med bloggen och det börjar arta sig förrutom några småfel som ska lösas. Men det är såå skönt med en förändring, det ger mig lite mer motivation.

Nu är det jobbet som gäller men jag har varit duktig och mailat en massa bilder till mig själv som ska upp här nu. Så ni får se vad jag haft för mig förutom att sitta hemma och sura ;)


Först var det jul, jag, J och Leo delade ut våra julisar hemma hos oss innan det var dags att åka hem till min farmor för lite julmat. Granen lyckades trots att det inte var några lampor i den och Leos julklapp uppskattades på vägen hem till farmor, en egen ipod som höll honom tyst hela vägen ;)






Vi var ju som sagt tidigare på kalaset för min bror den 30e, det var superkul att äntligen få träffa små pluttarna igen, även om dom inte längre är så små och pluttiga.. Minsitingen Jim blev 9 och är inte alls någon liten dagis plutt längre. Och dom andra två dom är ju Hur stora som hellst! Shit vad det går undan..


Efter det så var det nyår som stog på listan och det här är dom enda 3 bilderna som jag fastnade på eftersom jag började kvällen med att ha sönder J´s kamerablixt :(
Charlotta var underbar och satt barnvakt till Leo som var jätte snäll och sov hela natten.
J var på middag hos grannen och jag jobbade till 20, åkte hem och sällskapade Charlotta innan jag svängde förbi J hos grannen.
Vid 12 slaget drog vi ut Charlotta men jag såg inte ett enda fyverkeri.. Eftersom partysminkingen var lyckad så fick jag vid 1tiden för mig att gå på rave, så det bar av till technostate i Bromma ihop men en av mina girls ;) det var hyffsat lyckat tills jag spydde..
Då kom jag på den ultimata idén (jag och mina idéer ;) ) att gå ut och ta lite luft, sagt och gjort men innan jag visste om det så var jag och hon på fest i Hells angels klubblokal.. Mindre lyckat eftersom jag fortfarande mådde illa och tillslut spydde på deras dörrvakts skor :O
Då kände jag att det var dags för mig att åka hem..

Efter alla bravaderna som hänt under julen så har jag bara legat hemma och läst böckerna som jag lånade av min bror. Ignorerat mobilen, bloggen, tom mitt café på facebook har blivit lidande av min dvala som nu faktiskt verkar vara över. Det som fick igång hjärncellerna igen var nog alla dom konstiga sakerna jag sett dom senaste dagarna...
Här nedan så ser ni J´s mormors underbara sätt att öppna ett mjölkpaket, hur hon lyckas är ju ett under i sig..
Men hemma hos oss så är det våran kyl ist som är kokko, trots att vi typ stängt av det helt för att det är så Jävla kallt i lägenheten så är det så jävla kallt så tom Äggen fryser till IS!
Jag visste inte ens att det var möjligt, jag har då aldrig sett ett fryst ägg tidigare i hela mitt liv!


 


Långt inlägg blev det nu iaf, men jag hoppas att alla är nöjda och glada nu när jag kommit på fötter igen.
Nu är det mera jobb som gäller innan jag ska hem och få en överaskning av sötaste J ♥


Kommentarer
Postat av: B

Härligt o höra att du är på fötter igen ^^ Saknar dig :) Pusssar

2010-01-07 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0