Det blev bra ändå

J's tatuering alltså ;)
Han är riktigt nöjd, fast nu vill han så klart ha fler..

Idag har vi tvättat och fixat, nu hänger allt på tork och killarna sover så jag passar på att åka till Täby c och byta två bhar som jag köpte förra veckan, 65H är aldeles för litet, kanske dags att jag accepterar det nu ;)
Större kupa behövs men det suger för det finns inga fina då :( vi får se om jag hittar nått iaf, kan ju inte gå i bikini hela livet..

Sen ska jag till götgatan och hämta mina brillor, jag tycker jag ser ut som värsta muppen men J tycker det är hett ;) typiskt honom.

Sist men absolut inte minst så har jag bokat in en akuttid hos kiropraktorn i mörby kl17, efter min snygga kullerbytta i gungan så är jag mer eller mindre handikappad, visst att jag hade ont i ryggen innan men nu är det fan kris..
Jag vet dock att jag får skylla mig själv, både för att jag inte skött min rygg som jag borde dom senaste åren men också för att jag är ett sånt jävla klantarsel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0