Gaah vad korkad jag är

Jag som älskar min ShapUp app i mobilen, räknar mina kalorier och är as duktig har nu fått en utskällning av den!
Blev helt paff imorse när jag startade telefonen. Den skällde på mig för att jag ätit för lite?!

Den säger att jag ska äta 1195kcal om dagen om jag inte tränat eller gjort nått annat sånt, om jag ska ner 8kg på 8 veckor. Så jag har hållt mig på runt 900kcal och tyckt att det är as bra.
Det enda jag gjort är att skippa godiset och små ätandet på kvällen, så äter gör jag ju ändå men trots det så fick jag värsta utskällningen..

Jag trodde man skulle vara under dom där 1195 men tydligen inte :S
Man ska äta det och lite till.. Det har ju inte jag fattat, förra veckan så fick jag skäll för att jag fått i mig mer än 5000 på en dag, men det var alkoholens fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0