God morgon sunshine?

Vi får väl hoppas det iaf, trots att jag varit uppe med Leo ett tag och J fortfarande snarkar på..
Fick en hel del uträttat igår på stan och sprang också in i min bror och hans tjej så dom hängde på hela dan också.
Riktigt mysigt ♥

Vi fixade nya hjul till buggan och jag fattar inte varför vi inte gjort det tidigare för, den är helt Underbar att köra nu!
Nu vill J byta varukorg och sittdel också, en annan färg då är det iof mkt smidigare att bara köpa en ny vagn. Men det orkar inte jag!
Jag gillar våran lilla groda ;)

Lite välbehövda saker köpte vi iaf, J fick äntligen nya ankelsockor så nu kanske han slutar gnälla om det och jag lite nya basic trosor, så nu kan J sluta gnälla om att jag har fula trosor också.

Jag älskar iof mina gamla trosor, dom är jätte sköna, det gör inte mig nått att dom är sjukt trasiga ;)

 

Så  fort ers höghet här går upp så ska jag skynda mig till Change, fick mail om att det var köp 3 betala för 1! Jag har fortfarande mitt tillgodo där på 400 så 3 st blir det iaf, hoppas det inte är utplockat för då kanske jag får med mig 6st tom..

Nu vill skrutten att jag ska klippa hans små klor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0