Godmorgon?

Här är det ingen höjdare till morgon direkt, Leo har varit elak och nyss lackade J ur och låste in sig i sovrummet.. Konstigt eftersom det jämt bara är mig som han är elak mot, det är bara jag som blir nypt, dragen i håret osv osv..

Well well, igår var iaf en awsome dag och allt var bara skit mysigt.

Vi får se vad jag och Leo hittar på idag, förhoppningsvis kan vi möta upp Rosie och Selma, kanske bada?
Ny bh behöver jag iaf, så vi åker till sollentuna först..

Men först o främst, göra J glad, äta lite och klä på oss alla.


Leo fick btw nya sandaler igår, han har sånn jävla fotsvett så tygskorna går inte att ha när det är så här varmt.


Kommentarer
Postat av: JOhanna

hej hej.. hur mår du? Här är det sådär... det rullar på. :-( Saknar min pappa... känns bajs. Och orättvist.

Ljusglimten nu är bröllopet.

Undrar vad det kostar att göra nails hos dig?? Om du har lust att göra mina innan bröllopet, lösisar med en tråkig fransk manikyr,,,?

Kram

2010-07-06 @ 11:17:09
URL: http://johannaslillavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0