Hi im a Nerd!

Yepp, eftersom jag sitter vid datorn så är det bara att slänga på sig brillorna.. Känns sååå weird!

Jag kommer ihåg tjockisen i skolan som jag retade för att han hade glasögon och nu är jag själv en glasögon-orm!

En annan sak som skrämde mig var att jag trodde att jag såg min mamma men det var bara min spegelbild :p alla som alltid sagt att jag är lik pappa, men tydligen inte längre, tycker inte jag iaf men det är jag också väldigt glad över ;)

Så nu ska nerden med stort N lägga sig på soffan och se Snabba cash, på tiden nu tycker jag ;)

Förhoppningsvis blir det stand up på Big Ben imorn med Wifie och co, tydligen nån crazy kanadensare som ska dit.

 


 

Jag behöver sååå ett gott skratt efter den här kvällen :( dock så har jag faktiskt 338 kcal kvar att grunka för idag, ska nog äta min fina kaka som jag sparat, trots att vi åt på bk!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ju jättefin :-)

Å förresten är det många som tycker du är lik mig :-)

2010-07-19 @ 20:36:12
Postat av: Mamma

Du är ju jättefin :-)

Det är många som sagt att du är lik mig :-)

2010-07-19 @ 20:38:39
Postat av: Anonym

2010-07-19 @ 20:38:56
Postat av: Mamma

Du är ju jättefin :-)

Det är många som sagt att du likanr mig :-)

2010-07-19 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0