Hjälp!

Jag vaknade nu, fortfarande full och med grus i näsan efter att filippe välte mig i gungan igår :p
Och så såg jag mig i spegeln och fick en chock!

My gooooood jag ser ut som skit :p
På det så har jag visst tagit J´s 400 kronors handduk och torkat med igår.. Den är inte grön längre..
Det var faktiskt inte med flit även om han tror det.

Nu har jag lärt Leo att hälla vatten på Filippe som jag hittade på soffan, försöker få honom att gå o köpa frukost men alla är rätt så döda ;)

 

Fett ont i tungan har jag också eftersom jag bet mig själv när jag ramlade..

Vad hände igår typ?Jag är iaf fortfarande full..

Nu åker vi till leklandet (?) Stackars mitt huvud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0