Jag vet..

Jag har varit sjukt tråkig sista veckan och alla skäller på mig ;)
Men nu börjar jag bli lite back in buisness, typ..

Mycket som händer och har hänt som jag inte orkar ta upp varken här eller i låsta. Men "lite" förändringar kommer ske inom den närmsta tiden som ni kommer märka av förr eller senare.

Just nu är jag bara helt död, dels för att det är första dagen jag jobbar på 2v sen för att jag har både ont i halsen och nått fel på ögat..
Det är helt rött i ena ögat sen igår och både ömmar och svider, Wifie trodde det kanske var ögoninflamation eller nått.. Inte alls kul.. :(

Nått som är kul däremot är att mitt Hustler linne snart är här ♥
Fast jag vill ha min LV väska typ igår!


FYI, nu ska jag hem och äta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0