Only for Patrik sjöstjärna ;)

Så kommer det bilder på mina två nya par från idag ;)



Tror jag gillar dom rosa bäst, väldigt mkt barbie över dom men dom är ju sjuuukt söta

Jag och Leo är precis hemkommna från middag hos min mamma, grillat är godast som dom säger trots att Leo inte var så sugen på nått. Väldigt tjurig till och från men det gick bra ändå.
J bangade och åkte hem till Max på fest så jag blir ensam med skrutt inatt..

Men det är chill för jag har köpt nya solglasögon också, plus 2 tröjor som jag fick av mamma. ;)



Gillar dom också ;) passar as bra till min nya hårfärg som jag för övrigt håller på att göra liiite ljusare.
Imorn ska jag tillbaka till jobbet igen och sen sola!

Wifie har ju fuskat sig om mig så hon är nu brunare, inte OK! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0